Sydneyyy!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Manon Wezel - WaarBenJij.nu Sydneyyy!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Manon Wezel - WaarBenJij.nu

Sydneyyy!!

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 Januari 2015 | Australië, Sydney

Hier is ie dan eindelijk: mijn eerste blog.
Het heeft even op zich laten wachten maar alles is zo indrukwekkend en even wennen hier!
Ik had een hele goede vlucht met Emirates van Amsterdam - Dubai - Sydney. Alleen het vliegtuig was al indrukwekkend, ik kan nu wel zeggen dat ik in het grootste passagiers vliegtuig ter wereld heb gezeten! Wow wat is dat ding groot!! De vlucht ging vrij vlot voorbij en om 7.00 's ochtends op 11 januari lande ik op Sydney AirPort. Naast mij in het vliegtuig zat een Duits meisje, Nina, we raakte aan de praat en kwamen erachter dat we allebei in het Wake up hostel zaten. Het was fijn om niet alleen te zijn want het zoeken naar de shuttle bus was nog niet zo makkelijk! Eenmaal in het hostel zaten we ook bij elkaar op de kamer. Het was even schrikken toen we zagen dat jongens en meisjes bij elkaar sliepen. Onze " roomies" waren ontzettend gezellig en hebben met z'n allen 3 dagen door gebracht. Helaas was het weer super slecht en konden we de eerste dag niet veel doen. We zijn even het centrum in geweest en hebben een nieuw sim kaartje gekocht. De volgende dag hebben we met de organisatie een stads wandeling gemaakt naar de brug en Oprah house. Omdat het weer zo slecht was ben ik de dag erna zelf weer naar het Oprah house gelopen, ik wil natuurlijk wel zonnige foto's hebben en niet bewolkt en met regen! Daar heb ik de Ferry naar Manly beach genomen, ontzettend leuk strandje! Eenmaal op Manly begon de zon te schijnen, 3x raden wie daar niet op gerekend had en geen zonnebrand crème bij had... Precies: ik!! Dat heb ik geweten ook! Na Manly heb ik de bus naar Bondi beach genomen, je weet wel, dat mooie strand met die leuke lifeguards! Persoonlijk vond ik Bondi beach mooier als Manly beach. En ik heb de bekende strandwachten gezien! Toch raar om het altijd op tv te zien en er dan zelf te zijn! Het was allemaal nog een beetje onwerkelijk maar genoot volop!! Ter herinnering, ik had nog steeds geen zonnebrand crème en begon zo'n beetje levend te verbranden. Dus snel een tube gekocht (afzetters) om verdere schade te beperken. Ik had op Bondi afgesproken met Nina en een paar andere van het hostel. Nog even met z'n allen op het strand gezeten en daarna hebben we boodschappen gedaan om te koken. Uiteraard werd dit pasta, we zijn tenslotte backpackers ;) het heeft ons uiteindelijk 2 dollar per persoon gekost. En het was ook nog eens lekker!
Dit was het voor nu, vergeet vooral niet naar de jaloers makende foto's te kijken! :p

P.s ik ben via whatsapp gewoon te bereiken op m'n oude nummer. Maar om te bellen heb je dit nummer nodig: 0435014370
Gelieve rekening te houden met het tijdsverschil, het is hier 10 uur later!

Xxx

  • 24 Januari 2015 - 12:07

    Christ En Mirjam Van Hest:

    Hoi Manon,

    Wat leuk om te lezen! En fijn dat je het naar je zin hebt. De foto's zijn prachtig en wij zijn een beetje jaloers :-)
    Geniet van je avonturen, heel veel plezier en wij kijken uit naar je volgende blog.

    Groetjes Christ en Mirjam

  • 24 Januari 2015 - 15:39

    Pearl:

    Hi Manon

    Leuk om een bericht van je te lezen.
    Mooie foto's en erg herkenbaar.
    Fijn dat jullie het wel voor elkaar gekregen om voor een redelijk bedrag te kunnen eten in Sydney ;)
    Jammer dat je nu niet meer kunt surfen.
    Dus hopen dat het weer nu wel goed is dan kun je in ieder geval genieten van het mooie strand.
    Veel plezier verder en beterschap met je vinger.


    Groet Pearl

  • 31 Januari 2015 - 10:50

    Nico:

    Way to go Sheila. No worries!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2015

Surfers Paradise

31 Januari 2015

Byron bay

25 Januari 2015

Surfkamp Spot X

24 Januari 2015

Sydneyyy!!
Manon

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 2633

Voorgaande reizen:

31 December 2014 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: